IdaJo

Alla inlägg under mars 2012

Av Ida Johansson - 28 mars 2012 13:01

Hej!

Jag ska säga lite vad som hände igår som jag inte hann :p

Det var fantastiskt väder och Jenny & jag köpte varsin glass, GB's Calippo Shots! Jätte god men smakar typ som Twister. Men en rolig grej med denna glassen är att man kan använda den som mic! Det ända du behöver göra är att ta bort botten så "vips" har det blivit en mic!

Jenny och jag fixade det med låten "Gubben i lådan" och detta citatet passad bra ihop: "Jag tog en kula för dig.." ;D

På kvällen sen fick man sätta sig vid läxan, men senare tittade jag och mamma på filmen Real Steel! Tyckte den va riktigt bra, så den är värd att se! Fast den är bättre en trailern!

http://www.youtube.com/watch?v=ei5l3r1dV4I

Och vi filmade så klart våra Calippo glasar! ;)

Av Ida Johansson - 24 mars 2012 20:39

Ja som övertexten säger, har det inte hänt mycket. Idag så kom Rebecka en sväng till mig och snackade. Sen gick jag ut med voven i det härliga vädret!

Och det roligaste jag har gjort idag är att vara på dykningen, som är alltid lika kul! :D

     

Av Ida Johansson - 17 mars 2012 21:25

Hej hej!

I fredags så hände inte så mycket jag tog det lugnt efter skolan och njöt av ledigheten. Fast Rebecka och jag gick ut och fotade hundarna. Jätte fina bilder blev det!

På kvällen kände både Rebecka och jag Forever alone! Så Rebecka kom trippande hem till mig och så satte vi oss vid TV med filmen "Red Riding Hood" och en Ben & Jerry's glass som vi delade på ^^

Jag rekomenderar vekligen filmen! Den är verkligen super bra och spännande! Man sitter på hel spänn och försöker lista ut vem vargen är! Nackdelen är väl att man inte kan se den flera gånger, för den blir inte lika spännade då när man vet vem vargen är :/

Här är trailen: http://www.youtube.com/watch?v=PM8V3cHdSC4

 

Och idag åkte jag in med Samuel till stan för att hjälpa han med att shoppa ;)

Han behövde nya skor och en ny snygg tröja. Så dagens köp blev ett par vita converse och en snygg tröja från Carlings!

  Det matchar så himmla snyggt!  


Sedan bjöd han mig på fika, som han vekligen inte behövde! Men tack :)

Och på kvällen va det dags för dykning!

 

Här är en snygg outfit som jag inte har hunnit lägga upp :)



Av Ida Johansson - 15 mars 2012 23:00

Nu är jag trött! Har inte vant mig en vid mina fullproppade torsdagar! När man kommer hem från skolan sticker man ut med hunden, äter lite snabbt, åker till trumpeten, fäktar och sedan dyker. Som sagt fullproppad!

Men man mår bara bra av träning! Men nu ska jag sova i mina nybäddade lakan! ^^

Pöss!

Av Ida Johansson - 14 mars 2012 20:01

 

Vill ha sommar nu tack!






Jaha idag har varit en slö dag, men inte helt mitt fel! Det är Rebeckas och min gym dag idag, men hon va tvungen att stanna hemma och så blev det för mig också :p

Fast jag gick ut och träffade Samuel med hunden. Alltid lika trevligt! :)


Och så hade man sitt nationella kemi idag! Skönt att man har gjort det och jag kommer nog i alla fall klara mig :p

Av Ida Johansson - 13 mars 2012 19:30

Jaha, då va det nationella kemi då imon. Inte så taggad! Men jag har övat så jag kommer nog klara mig... hoppas jag...

Men skolverket måste ju har gjort proven anpassade på att vi inte kan sitta och plugga till det, eller?!

Ja och en sak till. Man kännner sig naken utan mobil!! Min mamma har tagit den för hon tro att jag kommer försent till morgonsamlinge... Så nu är jag utan mobilen i två veckor!!!???

Förstår ni hur jobbigt det är?! Min mamma förstår sig i alla fall inte på sig det, det är ju ens liv i handen! Man har alla ens kontakter, klocka och allt i!

Av Ida Johansson - 11 mars 2012 18:06

     

Av Ida Johansson - 11 mars 2012 17:52

Helloj!

Det har varit en bra helg tycker jag! På fredagen va jag med Rebecka efter skolan, men vi hämtade även min fina Jenny <3

Vi satt och snackade, kollade och myste med varsin Ben & Jerry's glass i handen som vi fick av min mor!

På lördagen gick jag till dykningen och tränade. Alltid lika kul och jätte härligt gäng finns där.

Sedan blev jag bjuden på bio av Samuel. Mycket trevligt! Vi gick på "En gång i Phurket".

Man småflinade lite hela tiden så filmen får nog 4/5, men "Sommar med Göra" va nog bättre!

Skriv vad ni tycker!


Presentation


Hej! På min blogg kommer du ser hur min vardag ser ut, mode, sport och lite till =)

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards