IdaJo

Alla inlägg under maj 2012

Av Ida Johansson - 28 maj 2012 16:15

Hallå allihop!

Idag är det ett härligt väder med sol och värme! Skolan är äntligen snart slut och vi gör klart de sista i skolan den här veckan. Så imon engelska läxa, på onsdag tyska verb och på fredag matte prov. Sen är jag äntligen klar!

Det var ju länge sen jag bloggade nu och jag pratade innan om den stora fäkt tävlingen USM (ungdoms Sm, bem som är bäst i Sverig). Tyvärr gick dte inte bra. I värja åkte jag ut i första direkten och i florett kom jag 7:a. Men men, jag har ju inte tävlat på över ett år och inte tränat lika mycket som de andra, så jag får vara nöjd men det var kul! Och så tycker jag att det ska vara! :)

Ni ska även få dagens snygga outfit!

 

Av Ida Johansson - 1 maj 2012 21:07

Halloj!

Jag hade en trevlig valborg! Först gick jag upp kl 07,00 då jag gick ut med Nelly och mamma åkte till maxi för att köpa frallor. Min syster fyllde år då så vi fixade en god frukost och dundrade in i min systers rum med härliga stämmor från mig, mamma och pappa!

Jag gick och la mig en stund till och sedan åkte jag in till stan för att träffa Robin några timmar. Mycket trevligt :)

Sedan när jag kom hem så åkte vi till Flymen där pappas jobba kompis familj bor. Vi firade valborg då med dem och åt god grillad mat! På kvällen sedan åkte vi till holmsjö för att kolla på fyrverkerier. Det va det värt för de varade jätte länge, stora och jätte fina! Kostade säkert mycket!

Vi sov även över där så på morgonen lekte jag med barnen ännu mera. När vi kom hem gick jag till Rebecka som fyller 16 år idag! Så ett stort grattis!!!!! Jag höll henne sällskap då medans vi solade.

Och på eftermiddagen hängde jag och Nelly med min syster Nicolina och hennes kompisar Emma och Elin till Dragsö där vi grillade korv och köpte pommes! Vi hade även tänkt bada, men det var iskallt! (och jag brukar vara den som inte känner av om det är kallt...) Så det struntade vi i, men Nelly skulle såklart i!

Så jag har haft det trevligt dessa vardagarna som vi har varit lediga från skolan!

Här är en bildbomb för min fina Rebecka som fyller 16 idag!!

           

Presentation


Hej! På min blogg kommer du ser hur min vardag ser ut, mode, sport och lite till =)

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards