IdaJo

Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

Först bra dag! Sen dum...

Av Ida Johansson - 3 juli 2012 21:52

Hej Hej Hallå!

Idag fick jag brev från Kalmars gymnasiumförbund, där jag fick beskedet att jag hade kommit in på textil programmet! AH så awesome!!!! Längtar nu typ till skolan...

Och så fick jag Nelly's om min tävlingsbok till agilityn så nu kan vi börja tävla! Se upp för oss!

Sedan har jag solat i två timmar, som jag behövde för jag har inte solat nånting! Och sedan gick jag ut med voven och träffade Rebecka med hennes vove. Vi släppte hundarna så dem fick busa och så tränade vi slalom :)

Och sen åkte mamma och jag till bubbeltorp och plockade jordgubbar! Det blev 8,4 kg! Vi plockade bara då i en halvtimme och jag plockade mer än mamma ^^

Efter den halvtimmen åkte vi och handlade, men efter det och vi hade varit hemma lite upptäckte jag till min fasa att mobilen var veck!!!!

Så antingen gömmer den sig jävligt bra här hemma! Eller så åkte den ur mina fickor i affären, fast då borde jag väl ha hört den, va?! Eller så blev jag ficknappad!!

Så detta gjorde min dag mindre bra :(

 
 
KajsaLisa

KajsaLisa

22 juli 2012 21:47

Gud vad grymt, grattis typ! Ska du flytta hemifrån till Kalmar då eller?:D *AVENSJUK TJEJ*

http://kajsalisafoto.blogg.se

Ida Johansson

22 juli 2012 23:29

JA tack! Jag ska pendla nu i början, men så småning om flyttar jag nog :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Johansson - 2 november 2012 15:45

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2710072807 " ...

Av Ida Johansson - 2 november 2012 11:49

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2710072807 "

Av Ida Johansson - 1 juli 2012 00:08


Tjena Mors! Idag har man jobbat. Mycket folk idag, riktigt lååång kö! Sen gick jag ut med Nelly och träffade Elin! Nelly blir alltid lika överlycklig när hon får träffa flock medlemen, som hon har kännt sen vi hämtade henne <3 Vi gick sedan ...

Av Ida Johansson - 29 juni 2012 21:38

Hej hej hallå! Jao onsdagen åkte jag in till Långö för att spela volleyboll med dykar gänget och några nya som man fick lära känna! :D Mycket trevligt! Sedan åkte vi vidare till Västramark och spelade fotboll! Så när jag kom hem var jag super trö...

Av Ida Johansson - 24 juni 2012 20:19

Haft en bra midsommar? Min har väl varit okej. Torsdagen då det var Lövmarknad jobbade jag. Det var super mycket folk hela tiden, så inga småpauser! Men det är bra att jobba! Efter jobbet gick jag till Dragsö där vi campar varje midsommar, med v...

Presentation


Hej! På min blogg kommer du ser hur min vardag ser ut, mode, sport och lite till =)

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards