IdaJo

Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

Lördag, Söndag och Måndag

Av Ida Johansson - 11 juni 2012 21:06

Lördag!

Ja i lördags då så var Nelly och jag på agility läger i Allatorp med hundungdom! Det blev mycket träning, men vi hade ju även våra pauser och pratstunder. Nelly var super ducktig och jag är så nöjd med henne!

Sedan fick vi CYKLA hem för mamma och pappa var iväg, så jag fick rus köra för att hinna komma hem innan återträffen började! När jag kom hem så slängde jag bara på mig nått och slängde ner saker jag behövde och hoppa på cyklen till Knippehall.

Men såklart när jag kommer dit så är det bara tre stycken där + min lärare. Så det tyckte jag var lite dåligt av dem andra som inte kom. Och jag fick ju jäkta som tusan för att komma dit när jag kunde vara på hundklubben, äta pizza och kolla film med dem andra.

Men, men jag hade ändå mycket trevligt, så tack för den fina kvällen Sara, Kornelia, Erik och Daniell!


Söndag!

Ja på morgonen skjusade mamma in mig till agilityn igen där vi tränade lite till så min hund är ju helt slut nu!

Det var ju jätte fint väder så jag blev jätte sugen att åka ut och bada, så syster Nicolina,  vår granne Emma, Nelly och jag åkte ut till Knösö med kakor, jordgubbar och choklad! Men såklart blev det ju skit väder och blåste jätte mycket, så inte lika mysigt. Men jagoch Nelly badade ändå!

Bild bevis här då!

 


Och så Måndag!

Idag var det skolan igen då och jag gick upp klockan 5,45 och stack ut och sprang med Nelly! Det bra va att hon var så ducktig och gick lös bredvid mig, men det roliga var att när vi skulle springa förbi några gubbar som gick med stavar så stannar Nelly och börja gå med dem i stället! Kul hund jag har! Var trött efter den aktiva helgen, så det var mycket bättre takt!

Men jag stack i alla fall efter maten med webb tidningen för att bowla och äta glass! Super trevligt och tack så mycket!

Och idag tar ju Fina Filip studenten! Så dykargänget (Elis, Sofie, Robin, Rickard, Jesper och jag) hejade ut han!

Vi stog sen och snackade ett tag, tills de gick och åt och hade det mysigt, medans jag var tvungen att åka hem! Men ja vi träffas ju fler gånger och på onsdag ska Elis ha studentmiddag! Skit kul kommer det bli!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Johansson - 2 november 2012 15:45

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2710072807 " ...

Av Ida Johansson - 2 november 2012 11:49

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2710072807 "

Av Ida Johansson - 3 juli 2012 21:52

Hej Hej Hallå! Idag fick jag brev från Kalmars gymnasiumförbund, där jag fick beskedet att jag hade kommit in på textil programmet! AH så awesome!!!! Längtar nu typ till skolan... Och så fick jag Nelly's om min tävlingsbok till agilityn så nu kan...

Av Ida Johansson - 1 juli 2012 00:08


Tjena Mors! Idag har man jobbat. Mycket folk idag, riktigt lååång kö! Sen gick jag ut med Nelly och träffade Elin! Nelly blir alltid lika överlycklig när hon får träffa flock medlemen, som hon har kännt sen vi hämtade henne <3 Vi gick sedan ...

Av Ida Johansson - 29 juni 2012 21:38

Hej hej hallå! Jao onsdagen åkte jag in till Långö för att spela volleyboll med dykar gänget och några nya som man fick lära känna! :D Mycket trevligt! Sedan åkte vi vidare till Västramark och spelade fotboll! Så när jag kom hem var jag super trö...

Presentation


Hej! På min blogg kommer du ser hur min vardag ser ut, mode, sport och lite till =)

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards