IdaJo

Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

Tisdaaag

Av Ida Johansson - 5 juni 2012 22:46

Tjoooo!

Idag hade vi omprov i tyska verb, (för oss som inte klarde det och var de flesta...) Det gick nog bra tror jag fdaktiskt XD

Annars har det varit lugn skoldag, men efter skolan så lagade vi tyska gruppen och franska gruppen mat!

Vi gjorde middan, som var en tysk, lätt speciallitet. Kaiserschmarrn. Det är egentligen en efterrätt, men tar man bort sockret och russinen som man oftast har i och har i bacon i stället blir det en god middag.

Franska gruppen gjorde efterrätt och de gjorde chocklad mossé och äppel paj med cocos i degen "Mums, säger jag bara!"

Så det blev mycket trevligt!

direkt när jag kom hem så åkte vi till Allatorp och körde agility med Nelly som vi inte ha gjort på länge! Hon har löpit och inte varit alls på humör så jag var lite rädd att hon hade tröttnat på agility som hon annars älskar. Men idag, WOW, hon var sitt gammla jag om inte bättre! gjorde allt jätte bra och slalomet klarade hon själv utan att jag dirigerade! Super nöjd och glad är jag för min underbara hund Nelly! Puss på dig min sötnos!

Bara för det så lägger vi ut en härlig bild på henne, på den tyska maträtten Kaiserschmarrn och lite annorlunda dagens outfit!

 

  (Den äkta med socker och rusin)

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Johansson - 2 november 2012 15:45

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2710072807 " ...

Av Ida Johansson - 2 november 2012 11:49

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2710072807 "

Av Ida Johansson - 3 juli 2012 21:52

Hej Hej Hallå! Idag fick jag brev från Kalmars gymnasiumförbund, där jag fick beskedet att jag hade kommit in på textil programmet! AH så awesome!!!! Längtar nu typ till skolan... Och så fick jag Nelly's om min tävlingsbok till agilityn så nu kan...

Av Ida Johansson - 1 juli 2012 00:08


Tjena Mors! Idag har man jobbat. Mycket folk idag, riktigt lååång kö! Sen gick jag ut med Nelly och träffade Elin! Nelly blir alltid lika överlycklig när hon får träffa flock medlemen, som hon har kännt sen vi hämtade henne <3 Vi gick sedan ...

Av Ida Johansson - 29 juni 2012 21:38

Hej hej hallå! Jao onsdagen åkte jag in till Långö för att spela volleyboll med dykar gänget och några nya som man fick lära känna! :D Mycket trevligt! Sedan åkte vi vidare till Västramark och spelade fotboll! Så när jag kom hem var jag super trö...

Presentation


Hej! På min blogg kommer du ser hur min vardag ser ut, mode, sport och lite till =)

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards