IdaJo

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Första dagen på sommarlovet!

Av Ida Johansson - 18 juni 2012 22:18

Hej!

Idag börjar jag med att gå till skolan... INTE för jag saknade skolan, utan det hade blivit ett fel i slutbetyget såklart! Men det ordnade sig.

Sedan cyklade jag en runda med Nelly, innan jag åkte in med bussen till BTH och spelade volleyboll med Robin, Mahad, Rickard & Jesper. Vi tog även ett dopp i det blå! Super skönt var det, så det är inte kallt för att bada!

Gick sen till skomakaren för att hämta mina skor som syrran Nico hade snott...

Får äntligen tillbaka dem nu efter har använt dem en gång...    


I alla fall, när jag kom hem till Nelly gick vi ut en runda och busade. Sen har jag bara suttit och chillat i soffan med datorn!



Och nu sitter Nelly på trappan, tittar ut över samhället och njuter av

sommar natten!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Johansson - 2 november 2012 15:45

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2710072807 " ...

Av Ida Johansson - 2 november 2012 11:49

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 2710072807 "

Av Ida Johansson - 3 juli 2012 21:52

Hej Hej Hallå! Idag fick jag brev från Kalmars gymnasiumförbund, där jag fick beskedet att jag hade kommit in på textil programmet! AH så awesome!!!! Längtar nu typ till skolan... Och så fick jag Nelly's om min tävlingsbok till agilityn så nu kan...

Av Ida Johansson - 1 juli 2012 00:08


Tjena Mors! Idag har man jobbat. Mycket folk idag, riktigt lååång kö! Sen gick jag ut med Nelly och träffade Elin! Nelly blir alltid lika överlycklig när hon får träffa flock medlemen, som hon har kännt sen vi hämtade henne <3 Vi gick sedan ...

Av Ida Johansson - 29 juni 2012 21:38

Hej hej hallå! Jao onsdagen åkte jag in till Långö för att spela volleyboll med dykar gänget och några nya som man fick lära känna! :D Mycket trevligt! Sedan åkte vi vidare till Västramark och spelade fotboll! Så när jag kom hem var jag super trö...

Presentation


Hej! På min blogg kommer du ser hur min vardag ser ut, mode, sport och lite till =)

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards