IdaJo

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Ida Johansson - 21 april 2012 21:42

 

Hej!

Idag åkte Elin, Malin och jag in till stan för att se fest mässan på first hotel! Inte så mycket som jag hade hoppas, men det va trevligt och det fanns många fina klänningar man fick kolla på!

Sedan gick vi ner till Östersjö hallen där dem annordnade UKM (ung kultur möter), men på vägen ner dit köpte vi en nygräddad munk, MUMS!

Vi skulle se hur det gick för Jenny med henns fina utställning av bilder hon hade ritat och målat. Vi lyssnade även på bra musik av duktiga killar och tjejer som skulle va med och tävla!

Senare på kvällen va det dags för dykning med mycket gött folk!!! Har det alltid lika kul och bra, ni är bäst! :)

Och nu har man tråkigt och chillar, fast bildbomb kommer nu!!

       

catwalken                                             ^Vill ha den klänningen till skolavslutningen

           

^Hade velat ha den om jag skulle på bal!

         

                        ^Så fiiin!                                   ^Så söta!

             

                                                              ^Failade bild! XD

Karlskrona in my heart

Presentation


Hej! På min blogg kommer du ser hur min vardag ser ut, mode, sport och lite till =)

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästbok

Länkar

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards